November 12, 2012

Happy Anniversary ~ 结婚周年


Hee..Hee, This is not my wedding anniversary yet..mine have to wait till next year.
This is a special post to say and wish a dear friend 'Congratulation' on her anniversary. Do you want to know who?? I guess you know who??
这可不是我的结婚周年噢! 这贴是特地为了一位朋友PO上, 来祝贺她的! 你肯定猜到是谁了吧??


'Happy Anniversary to Jessie and William'
May the both of you have many many many
 happy marriage 
years to come!!

~祝Jessie 和 William
结婚周年纪念快乐
愿你们的爱情永远甜蜜* 浪漫* 永恒*
直到永远~

*******************************************
Will share how i made these strawberries into one wearing wedding gown and the other wearing tuxedo soon :D



*******

37 comments:

  1. Hi Mui Mui, I booking my 29th wedding anniversary date with you first. Next year May. LOL

    The strawberry sooooo cute and pretty. you're very creative, love it.

    Have a nice day,regards.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo...Amelia,
      Thanks for the good words.
      For you no problem, I will make something lagi special for you. Just email me your 29th anniversary date :)
      My email: sdpui@tahoo.com
      Have a nice day to you too...^^

      Delete
  2. 噢~~~
    我的结婚周年刚过了咧。。。
    嘻嘻~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik,
      不要紧啦!
      那就记得明年提早让我知道哦:p
      祝你一个愉快的一天:)

      Delete
  3. Wah! so nice o... Mind is next month pls remember o... hehe.. Long time no login to my blog too... u change ur blog style...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Yiisan,
      Thanks for compliments.
      Ya hor! It's around the corner your anniversary.
      What to do for you hor ..lol
      Yes, I brushed up my blog..:D
      What do you think of the look???

      Delete
  4. 你真的很有心思。。。谁做你的朋友真的很有福气。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ann,
      谢谢你的美言。
      你也是我的朋友噢!
      祝你生活愉快!

      Delete
  5. Replies
    1. Thanks Phong Hong。
      Have a nice day!

      Delete
  6. So nicely done! You are really good at this, so creative!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mich,
      Thanks for compliments.
      Have a nice day!

      Delete
  7. Yoh yoh yoh, so touched now, please pass me a box of tissue paper, want to cry, wuwuwuwu, no cry no cry on a special day! Thank you very much, Mui Mui! You are so thoughtful! Never thought of a friend can do this for me! Today is so busy for me but it's good to see my boy not suffering from his right ear infection. He has stopped taking nap for such a long time but today, he napped for 3 hours! Now he has to take children panadol + antibiotics & re-checked by the doctor on Fri! These strawberries look so cute & creative! A big thank you to you again! Price of a gift doesn't measure the meaning of it, it is the effort behind it! Your 2 strawberries in white gown & tuxedo are priceless!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jessie,Jessie,
      Anniversary is a happy day..^^
      Oh! you are shading happy tears..come here the tissue..heehee
      Your deserved a surprise and you are most welcome:D
      HOpe your little Ethan get well soon!
      Regards.

      Delete
  8. Wow you are such a sweet friend, my anniversary is coming too in a few days time heeheehee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jess,
      Thanks for your good words!!
      Oh! yours a few days away?? Must celebrate then..tell me what date is it?
      You are my new friend, i want to give you a little something..:p

      Delete
    2. aiya paisei lah, dun need to give me anything just friendship will do :)

      Delete
  9. 梅梅。。。
    好有心思的好友。。。^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. SaSa,
      你好!
      谢谢你!
      能给朋友一点鼓励是开心的..^^

      Delete
  10. so cute and you're such a great friend Mui :)
    ppsssttt... my anniversary is next yr May LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alice,
      Thanks for your good words..:D
      ppsssttt...i got it..BUT what is the actual date..LOL
      Ok ok.. next year May ya..^^

      Delete
  11. Happy Anniversary to your friend...

    So sweet of you, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo... Sharon,
      Thanks for compliments..:D

      Delete
  12. haha.. ur new design is nice ler... no worry u always can do very well... Jia You o..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..Thanks for your good words!!

      Delete
  13. Mui Mui, Jessie has a great friend. You are so creative. I love how you turned the strawberries into bride and groom:D My 16th Wedding Anniversary is this month also. I cannot believe my Quay Lo can stand me for 16 years. LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Quay Po,
      Thanks for compliments.
      When i first saw these wedding strawberries couple i was impressed. I wanted to try making it.

      Ohh..Yours is also this month..i think i have something in mind..:p May be a surprise..LOL
      Quay Po i believe your Quay Lo love the way you are for the last 16 years and more to come~
      mui..^^

      Delete
  14. 哇!好漂亮。。
    Doreenl姐姐,你会送我吗?
    结婚周年我也想要一个。。嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水晶妹妹,你喜欢啊!
      快把周年纪念日期报上来;)
      我老人家要做记录因为老了记性不好啦~哈哈

      Delete
  15. What a creative idea, the strawberries are so adorable! Now I shall hop over to Jessie's blog to wish her!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Kelly,
      Thanks for the good words!
      I love the strawberries couple very much too..heehee
      Now I will hop over to your blog ..^^

      Delete
  16. 原来报上周年纪念就可以得到惊喜的“礼物”啊?!
    酱,我也来报上。。。。
    hahahha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 娴妹,
      你呀! 什么可以让你惊喜呢??
      hahaha....

      Delete
  17. Hi mui mui,

    You are so sweet making these strawberries for Jessie. You are making me feeling bad for not doing anything for her :p

    These are indeed very special strawberries! They look so cute and I will feel sad eating them.

    Zoe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh!! Zoe, you are a good friend.
      No worries!! Jessie wouldn't mind you not doing anything for her.
      Actually i am bad..why?? because she can see and can't eat..LOL
      You see why i am bad now..:p :p

      Delete
  18. you are such a sweet friend! Such creative coated strawberries and so apt! Cheers to jessie!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my humble blog. I would love to hear from you.
Hope that you are having a nice day ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...